ServiceBook is een data gedreven platform voor autobezitters, autobedrijven en toeleveranciers. Voor de autobezitter is ServiceBook een digitale autocoach die slimme en data gedreven informatie biedt over de auto en de diensten eromheen. Zo heeft de automobilist altijd inzage in de onderhoudshistorie. Daarnaast geeft ServiceBook notificatieberichten die de autobezitter helpen herinneren aan onderhoudsrichtlijnen en adviezen. ServiceBook geeft de autobezitter de vrijheid om diensten zelf te bepalen zonder enige restrictie en is toegankelijk vanaf smartphones, tablets en desktops. Autobedrijven creëren door het aanbieden van ServiceBook bovendien loyaliteit op een nieuw level: de diensten van het autobedrijf worden informatief en situationeel aangeboden in plaats van commercieel. Voor de autobezitter is dit een nieuwe ervaring waarbij hij of zij het autobedrijf ervaart als behulpzaam.

ServiceBook is dan ook meer dan “hét digitale onderhoudsboekje van een auto”. Niet alleen de onderhoudshistorie maar ook het aankomend onderhoud wordt gegenereerd door middel van een datagedreven, interactief serviceplan. Bovendien is het een innovatief communicatiekanaal tussen autobedrijf en autobezitter, waardoor deze meer dan ooit “connected” zijn met elkaar.